Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Monday, January 2, 2012

How to Download/ Cara2 Mendownload (Part 2)

hai pendownload2 tegar dan pendownload wannabe dan sesiapa lagilah yang nak pengetahuan lebih pasal download-mendownload ni... ok mula2 aku nak bagitau korang yang mendownload ni adalah haram dari2 undang kerajaan malaysia huhuhu tapi x pernah lah aku nampak orang kene tangkap sebab mendownload.. tapi x tahulah kalau ada antara korang yang start business cetak rompak lepas aku punya post ni... so seperti yang korang semua tahu yang sebelum ni aku ada post pasal download juga. dan bagi aku untuk masa sekarang ni mungkin dah x practical dah cara tu sebab torrent sekarang ni lembap, bodoh dan bangang gak r. so aku bagi r satu2 nyer cara yang aku guna sekarang ni

maybe ada antara korang yang dah x download sekarang ni sebab internet dah laju dan korang streaming jer semuer kan. tapi aku ni adalah seorang yang suka berkongsi cerita2 aku kepada orang dan sharing is caring

method yang aku guna ni still under direct download dan maybe mempunyai banyak precedure ckit r tapi it much more worth it. so aper yang korang perlukan untuk download ni ialah


so kalau korang dah download sumer ni boleh r memulakan download korang dengan membuka laman2 download seperti yang sudah aku bagi kat link2 tepi blog aku ni... so sesudah korang jumpa citer korang nak download boleh r klik kat link2 yang diberi. selalunya link2 yang diberi adalah lebih dari 3 dan korang kena download ketiga2 part dan link2 boleh disambung mengunakan File Splitter and joiner dan kalau file bertype rar bolah pakai winrar dan siap la movie korang.. oh setiap link yang diberikan selalunya akan ada iklan dan korang perlu skip iklan tersebut huhu sebagai practise untuk korang mendownload aku bagi link ombak rindu ni camner ok x....



Genre: Drama | Romance
Runtime: 125 min
User Rating: 9.1/10 (14 users)
Country: Malaysia
Language: Malay
Subtitle: None


Sila RIGHT CLICK,pastu ambik OPEN LINK IN NEW TAB..

..::CLICK HERE::..

download source - Kakidownload

aku xnak jadi blog download2 ni cuz malas r nak cari2 link ni. aku ni rajin download jer. Ok r... tamat la pengajian untuk harini, au revoir

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)