Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Tuesday, January 31, 2012

Koleksi-Koleksiku

semua orang yang hidup kat muka bumi ni mesti ada simpan koleksi apa2 yang korang minat kan. x kisah la korang punya koleksi sikit ker kan.. still korang simpan huhu kalau tidak pon korang pikir nak simpan, tapi x simpan2 lagi sampai sekarang. macam2 jenis barang orang simpan, action figure, komik, badge, setem dan lain2 lagi. ok la so aku ni pelik sikit. banyak benda aku nak buat koleksi. dan semua koleksi ni aku dah kumpul lama dah. so nilah koleksi2 aku huhu

yang korang nampak kat gambar ni adalah rak aku simpan semua koleksi2 ni.. kemaskan bilik aku huhuhu

ni koleksi2 komik budak getah aku.. adalah 70% complete.. masih berusaha nak complete kan

yang ni koleksi dragonball aku... sebelum ni aku ada kumpul masa kecil dulu tapi dah hilang so ni second collection aku... so masih x lengkap lagi la

 koleksi komik aku yang paing banyak ialah detective conan. adalah dalam 50 komik.. korang nampak sikit sebab aku selit2 kan kat belakang komik2 lain ada gak la komik lain yg aku kumpul cam doremon cerita panjang, dorabase, rave, kungfu boy chinmi. aku bercadang nak kumpul balik komik2 ni masa sah kerja nanti huhuhu.. aku ada gak kumpul majalah macam gempak, utopia dan kreko. tapi dah x kumpul dah..

 yang ni koleksi Harry Potter aku huhu, mak aku hadiahkan masa PMR dulu.. dan novel2 lain tu aku beli masa linda sakit dulu sob3 so boring2 aku bacalah novel. Tapi lepas esmeralda datang dalam hidup aku haram!! x habiskan pon novel tu hahaha

 ha!!! this one is my proudest one huhuhu  ni semua cd ORIGINAL yang aku kumpul haha... ramai kenal aku ada koleksi download muzik sampai 80g tapi aku still beli original cuz aku ingat Fly fm ader slogan buy original be original.. tapi before aku beli aku da dload dulu dan make sure semua lagu tu masuk dengan aku la...

 ha.. ni bukan adek aku punya ... ni memang aku punya betul2 tapi bukan la aku beli, ni semua hadiah dari orang yang aku kumpul dari kecik lagi huhu
 ha ni semua handphone yang aku pernah pakai... kalau korang nak tau aku x pernah beli handphone sendiri. semua hp aku adalah bapak aku punya.. n bapak aku memang x reti nak beli hp yang elok2 sikit dah nak rosak baru bagi aku huhuhu

ok so kalau korang tertanya2 saper tu linda dan esmeralda... ni lah dia.. yang depan tu linda... dia sakit lagi sampai sekarang. bila la nak repair. yang belakang tu esmeralda dia masih setia ngan aku sampai sekarang... we even get to third base hahaha cam raj ngan siri dalam Big Bang Theory lak... aku ni memang #foreveralone T_T

sebenarnya koleksi paling banyak aku ialah topi aku... ada la dalam 30 topi.. tapi separuh kat shah alam, pastu ada orang pinjam lagi huhuhu so topi tu lain kali aku tunjuk k... oh lupalak kalau digital collection aku memang banyak koleksi movie, anime dan series sebeb aku suka download!!! ok!!!!! au revoir!!!

10 comments:

  1. hahaha i miss her too... we didthrough everything together back then...

    ReplyDelete
  2. uwaaaa~arep!!!nak pinjam budak getah!!!ngehehe

    ReplyDelete
  3. huhuu meh r datang rumah aku huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes koleksi komik aku menang! hahaha nanti aku dah kerja aku nak start collect drama series original la plak. House, HIMYM, BBT, GG, Weed, semualah! aku nk beli DVD original. hehe

      Delete
    2. aku terigt pergi rumah makcik aku full dengan series original kat rak dier.. so aku pon nak kumpul series ori r... huhuhu

      Delete
  4. wahhh....memang terbaik....

    saya pon ada koleksi budak getah.....

    =)

    ReplyDelete
  5. boleh bgtau x mcm mana nk beli komik budak getah?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)