Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Wednesday, May 29, 2013

Pressure!!!!



Waaarrghhhhh Pening kepala gila tengok drawing yang macam haram tak sempurna ni.. Macam mana la aku nak kira kan. Disebabkan pressure gila tiba2 terasa nak rehat kejap. dan tertype lak kat blog ni yang dah lama gila nak mampos menyepi hahaha. Untuk pengetahuan la siapa2 yang tengah baca ni kan. aku telahpon memulakan alam pekerjaan sejak 3 bulan dulu di company bernama DK Outsouce yang berasal dari Singapore. tapi jangan la terkejut dengan nama company yang berasal dari Singapore ni. aku tak dapat gaji Sing Dollar ea, RM jer. Tapi Alhamdullilah la boleh r survive kat KL ni kan dengan tiap kali tengok wayang nak tengok IMAX haha. OK r nak sambung kerje balik.

P/S maybe lepas ni aku kalau boring sangat buat kerje boleh r post something kat blog ni kan. Boss aku yang bernama Dennis ni pon sebok suruh aku buat poem pasal company dia hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)