Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Sunday, January 30, 2011

Future City.....

haritu aku ader dapat satu assignment yang membuat aku search pasal future building in the world... so buat2 punya buat... lecturer tu x suruh present la plak.... bengang giler... aku xleh la plak nak ngutuk2 dia ni.. kang dia baca blog aku susah r cuz dier ni memang suka sangat baca blog orang... hopefully dia x baca blog aku la kan....

so papehal aku ader jumpa beberapa wallpaper yang stylo mylo pasal future city ni... tp concept jelar.... kalo x kiamat boleh jer jadi... maner la tau lambat lagi ker kan.... so inilah dia






style kan.... kalo dapat hidup camni pon best.... tapi setakat ni aku nampak bandar yang berkemampuan jadi macam tu cuma dubai n the gang jer la(UAE)... tapi aku ada berita gembira untuk korang... yay!!!! kat malaysia pon ader development macam kat dubai tu cuma kecik sikit dan bangunan nyer x frikishly tall sangat... tp thanks tu org arab gak r kan cuz labur kat ctu.... so bandar yang aku maksudkan ni ialah Iskandar Johor.... memang style.... korang boleh tengok kat bawah ni camner development dorang....



so kepada r sesaper yang x tau tu kan.... aku harap korang bangga r dengan malaysia ni kan... so video lagi satu ni aku nak tunjuk development kat belah Kuala Lumpur....



menarik kan.... semoga jadi r seperti dalam imej tu kan....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)