Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Sunday, February 13, 2011

lama x nagis... sob3

semalam aku baru tengok cerita 3 idiots.. walaupon aku dah simpan lama dah cerita ni dalam external aku... cerita tu memang kelakar n sedey.. habis jer cerita tu mengingatkan betapa sukanya aku akan cerita sedey2 ni.... tapi aku suka layan sorang2 jerla.. kang orang cakap aku apa pula. kalo ada orang datang aku cepat2 lap air mata...huhuhu

kalau korang perasankan... selalunya cerita yang sedey2 ni mesti hindustan. masa kecik2 dulu kalo masa petang sabtu tu mengadap hindustan satu family mesti pelok bantal.. masa tu nangis takper sebab satu family aku nagis...huhuhuhu lagi2 mak aku. tapi dia mesti cakap mata masuk habuk la... ngantuk r... ngaku sudah kan...huhuhuu

post aku harini nak show korang cerita2 yang aku nangis la kan... aku senaraikan cerita yang paling sedey ker cerita yang sedey jugak r....

ok r, semua orang tau cerita ni sedey kan... pasal benda betol... cerita ni paling sedey sebab lepas kapal ni terbelah dua sampai abes aku nangis... sebab kita tau kan yang mati semua tu orang betol..

huhuhuhu... selalu jackie chan buat cerita mesti kelakar... tapi aku x tau r cerita ni semua element ader.. action, comedy, romantic n memang antara cerita yang sedey r.. lagi2 masa kene tipu last sekali scen execution tu... mati2 ingat dia mati kene tembak... siot jer...

yang ni baru tengok semalam..n cerita ni sama r macm ro b hood tu... cuma element sedey banyak sikit r... n mostly sumer pasal student.. bunuh diri. kene buang la... memang touching r... tapi plot ngan ending memang terbaik....


saper x suka cerita kuch kuch hota hai kan.... masa kecik2 dulu budak2 nyanyi lagu ni jer... sekarang jer dorang nyanyi lagu wonder girl-nobody.


cerita ni memang sedey sebab mamat ni cinta sangat kat awek ni sampai sebelom mati, dia kwin ngan awek ni.... sedey kan.....


cerita ni pon sedey, tapi aku x igt sebab aper... tapi dorang ader menang best kiss award.... kalo korg perasan pon poster dia dah menunjukan adegan cium2 yang terbaik tu.....

so kalau korang semua x pernah tengok ceirta2 ni... download r ea..... aku x sempat r nak kasi download link... pandai2 cari k.... cau!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)