Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Sunday, May 29, 2011

I'm Singaporean!!!



Aku bukan orang singapura... kawan2 aku pon xder org singapore... huhuhu tapi post ni pasal orang singapore... i mean no harm ea singaporean..

ceritanya berlaku semasa wedding sepupu ak di segamat johor. aku ada sorang cousin yang berumur 7 tahun kot yang bernama Lana. so Lana ni speaking malay dia tak proper sikit.. so dia lebih prefer english r kan.. so masa wedding tadi dia boring dan nak cari kawan. so dia jumpa la budak kecik ni main sekali.. main punya main... tiba2 terlintas la difikirannya nak tanya budak ni dan Lana cakap

" can you speak in english"

and then budak tu reply..

"I am a Singaporean, of course i can speak English"

dalam hati aku cakap "DAMN!!!!!!" semua orang singapore sama jer.. belagak jer lebih cuz dah ramai dah aku jumpa orang singporean camtu... selamat r most of them HOT!!!!... so xpe r kan.. tapi kalau la aku dengar ni dari mulut lelaki . grrrrrr.....


ni ialah LANA!!!! cute kan dia.. huhuhu

so kalu orang singapore baca post ni jangan marah ea... saja jer tulis post ni... huhuhu korang punya Universal Studio memang style la... au revoir..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)