Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Monday, March 29, 2010

tag!!!!!

k r... sebenarnye malas nak buat menatang ni... tapi ape salahnye kan....so ainu dah tag aku.... buat jerla..

soalan 1 : apakah hubungan anda dengan dia?

no special relationship....xder kan ainu?? mana r tau kalo ade paper ker kan...so actually ainu ni kawan sekelas dari form 2 kalu x silap r kan...so rapat r gak masa kat sekolah dulu.... sekarang dah lama x jumpa dah... last sekali jumpa pon maser raya taun lepas.....sekrg ni jumpa kat fb jer..

soalan 2 : 5 impression terhadap dia.

no offense ea ainu... tapi maser sekolah dulu dier ni agak selekeh sikit r kadang2 bukan tiap2 hari r tapi mostly kalo die pakai baju PSS...huhuhuhu... x tau r nak cakap macam maner, muker da comey da... ish3... tapi lepas sekolah...wow!!!!! cam orang jepon... nippon kara ... pandai dressing r... dulu nampak cam tomboi jer, tapi sekarang nampak feminine ckit.....huhuhuhuhu

soalan 3 : perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak.

hmmmm ni kena pikir ckit..... ape ea.... a... ni jerla aku igt dier ader tulis something kat belakang buku Harry Potter "Order of Pheonix" aku tapi x igt r dier tulis aper.... sorry ea... tu jer yg aku igt..oh and FYI aku baru jer start bacer Half Blood Prince.... pasni sambung Deathly Hallows.. pastu baru best ckit tgk movie...huhuhuhuhu

soalan 4 : perkara yang paling memorable dia katakan pada awak.

arep.. lain nyer ko...huhuhu aku rase ni r dier cakap maser aku jumper dier maser rayer tu....mmg lain pon la kan....

soalan 5 : kalau dia kekasih awak?

sape xnak kan... huhuu mmg mase haritu x boleh tidur r aku.... tidur x basah, tidur x kenyang... makan x lena...ish3

soalan 6 : kalau dia musuh awak?

i will try my best to become friend again... aku ni x suker musuh2 org ni...

soalan 7 : kalau dia kekasih awak, awak akan..

i have experience something from my last relationship ..... and i hope that i'm not doing the same mistake again..... i will try my best to give her the best and turn all my love into her....huhuhuhu jiwang r plak....wek!!!!

soalan 8 : kalau dia musuh awak, mungkin kerana..

Mafia Wars kot....... ke Farmville...huhuhuhu

soalan 9 : overall impression tentang dia.

Dashing!!!!

soalan 10 : the most desirable thing to do to her/him.

ni aku tulis ni lain macam lak kang jadi nyer...huhuhuhu

soalan 11 : apa awak rasa pandangan orang terhadap awak?

hmmmm... sexy??? wahahhaa... selalu pon pompuan selalu cakap aku cute jer cuz xnak cakap aku gemuk..huhuhuhuhu

soalan 12 : apakah sebenarnya perangai anda?

hmmm... Malas...

soalan 13 : perangai anda yang anda benci.

kekadang Poyo lebey kot.....

soalan 14 : orang yang anda ingin bersama.

family and friends

soalan 15 : katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.

terima kasih kerana suka aku... cam bodoh jer ayat ni....

soalan 16 : tag 5 orang..

xnak r.... lagipon cam x best jer dengar ape org cakap kat kiter

n last but not least..ni aderlah ainu shazwani nyer pict yg aku curi dari blog dier... jgn marah....

aku x tipu kan... kan dashing tu...

2 comments:

  1. ahahha,arep2..jgn la puji lebih2..huhu
    nway thanks:)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..... xder hal la... la ko yg tag kan... bukan aku sajer tulis.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)