Follow Fellew Fallaw

FB Followers

Thursday, April 2, 2009

tetiber teringat sal kengkawan lak

pict2 dak dak pompuan kat sekolah dulu (ramai yang da x jumper

sorry r ea yg ni ader spelling error r

kat bukit tepi aspura


asyik bacer blog orang citer pasal kawan kan tetiber aku teringat pict ni. pasal kengkawan la kan ...... actually pict ni dah lamer da edit....

aku tulis sikit r simple word kat atas tu k

dimana kita berada,
walau jauh di pandangan mata,
segala suka dan duka bersama,
memori indah bersama
kan ku sematkan di dalam lubuk hatiku ini.
dah lamer r x jumper kengkawan maser sekolah dulu dah la aku ni jarang sms orang kan.

2 comments:

  1. wuuuu..
    aku takde pon..
    tak igt aku nie...
    uwek.

    ReplyDelete
  2. sorry ea ainu. aku xder pict dak pompuan kelas kiter r hihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan-iklan

Labels

coretan (43) favorite (30) boring (23) movie (20) interest (18) pict (14) video (14) kenangan (10) poem (6) chord (4) business (3) ElnurEnterprise (2) download (2) tag (2) JomNgandung (1) bahasa malaysia (1) english (1) fiverr (1) graphic design (1) malay (1) melayu (1) review (1) translation (1)